Lite lätt irriterad

2008-03-18 @ 11:30:44
är vad jag är en dag som denna!!
Kan inte berätta mer än att det handlar inte om mej denna gången utan om nån som jag tycker väldigt mycket om!!
Tycker så synd om denna person som blir sårad jämt och ständigtimage238 av samma person

- Du måste försöka få ordning på ditt liv, annars kommer du aldrig orka med detta!
Du vet att jag ställer upp för dej, vännen!

Aja, tisdag idag... snöar gör det.. självklart måste det göra det, som om inte jag redan var irriterad och grinig imorseimage240 (till den förbannade snön!!)

Sorry för min dåliga uppdatering igår, men det var som om luften bara pös ur mej... orkade inte göra nåt igår kväll utan bara låg på soffan och glodde på TV:n fram till elva tiden, då gick jag till sängs och sussade...
förstår inte hur trött jag var förrän jag satte mej ner efter middagen och bara stirrade ut i tomma luften... nej jag är inte knäpp!!

Idag så blir det nog bara att ta det lilla lugna och krypa ihop i soffan med en kopp kaffe och kika på TV, för gå ut vägrar jag - önskar att man hade det så bra, men icke då...
ist så ska jag dricka en kopp kaffe när jag är klar med detta, sen ska jag gå ut med Mercedes och stå där ute i snön (och kylan) som en jävla staty!!

Nu skiter jag i detta...
P&K
P.S Lovar att uppdatera senare... hur trött jag än blir

image239

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0