Lite duktig har jag varit

2008-03-13 @ 20:18:15

Nu har jag till och med kunnat pricka av promenaden på listan, så jag kan känna mej lite stolt iaf!
Nu är det jue bara städningen och maila ang jobbet kvar, men å andra sidan efter att ha diskuterat med min kära sambo så ska jag nog skita i det där x-tra jobbet!
Mestadels för att man skulle hoppa in inom kort varsel och jag som inte ens har körkortet ännu, kan jue inte ta mej från Stöde till Birsta lite snabbt!
Så därför så stryker jag det från listan åxå...

Att göra torsdag 13 mars 2008

♦ Städa lägenheten

♦ Gå på en promenad om det inte snöar eller regnar

♦ Utevistelse med Mercedes (är ett måste för att vi ska få sova på nätterna)

♦ Gå runt och vänta på att Åsa ringer *hahaha* gör jag hela tiden ändå så....

♦ Maila och fråga om ett x-tra jobb som jag hittat


Städningen kommer att ske imorrn och kanske jag till och med kan unna mej en liten promenad då med, jag gick jue faktiskt långa turen idag så jag kommer att få skylla mej själv inatt när jag inte kommer att kunna sova pga ryggvärken!


Har gjort bort mej idag åxå.... till middagen så skulle jag ta ut min tallrik ur micron och vad tror ni händer då..?
Jo just det ja... tappade tallriken som var brännhet ner över den lånade dataskärmen så det bev en massa makaroner och köttfärssås på den... image205

Och det värsta av allt var att Micke bara sitter vid bordet och tittar anklagande på mej... han vet om att jag tyckte att micron hamnade för högt för mej när vi ställde den på en hylla, men ändå så vägrade han att lyssna!!!
Så därför anser jag att det är hans fel, dels för att han inte lyssnade och dels för att han inte kunde hjälpa mej när han såg att jag inte nådde hela vägen upp, men åxå för att han INTE har lämnat tillbaka skärmen, som jag har tjatat om i över 1 vecka (eftersom jag har sagt till honom att jag kommer SNART att tappa nåt på den)


Att göra fredag 14 mars 2008

♦ Städa lägenheten

♦ Gå ut med Mercedes

♦ Gå ut på promenad (om väder och rygg tillåter)

♦ Vänta på att Max behagar att titta ut (som vanligt då´rå)

Nu: Plocka undan disk

Sedan: Kanske lite TV om Micke kan slita sej från PS2

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0