Kunde det bli värre än så här??

2008-03-09 @ 12:28:13

Lördagen bjöd på mycket... hm otrevliga grejjer!!!
Först av allt så mådde jag illa till och från hela jävla dagen... *grrr* det hade förvisso börjat att gå över när jag skrev det sista inlägget, men så när vi var på väg till Rolf o Emelie så började det kännas igen (gillade inte att åka i gupp, kan jag påstå).

Sedan så hade jag en sån fruktansvärd smärta i ryggen, så jag kunde varken sitta eller stå, men trots det så tvingade jag i väg mej sjäv till Rolf o Emelie!
Jag vet jue vad det beror på att jag får ont i ryggen, och ni som är gravida eller har varit och haft foglossning vet vad jag pratar om (nej, JAG ÄR INTE GRAVID, men enligt min sjukgymnast så är det foglossning jag har).

Anyway; när jag äntligen fick komma hem så ville jag bara krypa ner i sängen med värmedynan i högsta hugg, men tror ni att jag fick det??
Nää, just det ja, hon som går på 4 ben (säger inga namn) hade upptäckt vad kul det är att stå i blomkrukan och riva upp en massa jord.... över hela sovrumsgolvet *suck* så innan jag ens kom i säng så var det bara att lyfta ut blomman och ställa den inne på toan och sopa upp all jord som var över golvet!!


Så nu tillbaka till min fråga: Kunde det bli värre än så här??

P&K
En trött, irriterad Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0