Känns lite bättre nu i alla fall

2008-03-12 @ 23:37:54
Måste börja detta inlägg med att ventilera min ilska mot vädret.... först så regnar det tamejfan hela dagen, sedan nu på kvällen så slog det om och började snöa!!
Var fan tog våren vägen egentligen???

Micke har äntligen fått ordning på "Goffen"... pappa gav han nåt tips om vad det kunde vara och det var delvis det.. aja sak samma, huvudsaken är att den funkar nu

Inlägget jag skrev förut idag tog verkligen skruv, ja inte på Micke (han läser aldrig bloggar) utan på mej, började att känna mej lite bättre efter jag postat det och det beror nog på att jag fick (prata) skriva av mej mina innersta tankar utan att någon avbryter eller suckar...!

Anyway; så kommer jag att starta upp en ny kategori här på bloggen som kommer att handla om min bäbislängtan och den kommer att få just namnet bäbislängtan, men jag vet inte när jag börjar att skriva i den, men det kommer när man minst anar det!

Uppdatering Åsa: Ingen Max ännu, pratade med henne förut på MSN och hon lovade och svor att de skulle höra av sej till mej när de for in på förlossningen och jag har inte hört nåt ännu... så alltså ingen Max ännu *hihi*

Trevligt värre var det iaf med besök av mamma och pappa, inget finbesök, men ändå trevligt med sällskap!

Aja, nu ska jag bara vänta på att mitt nyduschade hår torkar så jag kan krypa ner och sova, men först en "att göra lista" inför morgondagen!

Att göra torsdag 13 mars 2008

♦ Städa lägenheten

♦ Gå på en promenad om det inte snöar eller regnar

♦ Utevistelse med Mercedes (är ett måste för att vi ska få sova på nätterna)

♦ Gå runt och vänta på att Åsa ringer *hahaha*

♦ Maila och fråga om ett x-tra jobb som jag hittat






image235

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0