Känner mej sviken!!

2008-03-22 @ 00:20:23
Hej på er alla!!!


Kan börja med att tala om hur underbar min fredag har varit... trots "inte så roligt" besök på förmiddagen, vissa vet kanske vem jag menar nu!!  image245

Åkte först och hämtade gubbens farmor och farfar för att sedan dra vidare till svärfar för att fira påsk och gratta Lotta som fyllde 10år!
Fick jättegod lunch och tårta där och jag (vi) åt alldeles fööör mycket, men det är jue så gott jue.... image246

När vi skulle åka hem därifrån så ringde Björn och ville ha skjuts ner till stan så sagt och gjort; vi skjutsar hem far-föräldrarna och åker vidare till Björn och Lina... nere i stan så blir vi bjuden på kina av Björn och ännu en gång så åt man för mycket, men som sagt; det är jue så gott!!   image246

Så alltså har vår dag gott på + den enda nackdelen var bensinkostnaden ner till stan eftersom vi åkte Chevan, men det var det värt...

Nu till det som blev min rubrik för ikväll/natt!!
Jag kan som sagt INTE tala om hela historien för det kan finnas vissa obehöriga som kan läsa detta, men jag kan ta lite:

Här har jag gått och ställt upp för en person som jag håller av väldigt mycket, och h*n hör inte av sej längre och när jag ringer eller messar så får jag inget svar tillbaka... visst det har hänt mycket på sistonde så att vi inte kan höras av så ofta, MEN, VARFÖR HÖR DU AV DEJ TILL ANDRA FÖR??!!   image247

Jag har ställt upp för h*n i vått och torrt och sen så beter h*n sej såhär bara helt appropå?
Men det är som jag sa till Micke idag, att det är bra att jag vet det för då vet man hur jag ska vara mot h*n sedan... passar det inte nu passar det inte sen heller!!

Aja shit the same.. orka inte bry mej längre... men jag kan bara säga detta: SKYLL DEJ SJÄLV SEDAN!!

Nu ska jag iaf snart gå och sova, eller ska först och främst vänta in min kära sambo som försvann till Roffe och jag sa att om han inte var hemma till 2 så skulle jag ringa och skälla ut honom!

Imorrn blir det middag hos mamma och lite peppning ang. det som har hänt!image248

image199          
image156

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

än så länge är hon som vanligt... koffeinet verkar inte slå på henne.

2008-03-22 @ 12:43:27
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0