Jag kan hålla det jag lovat

2008-03-18 @ 21:58:23
Ja, alltså om att jag skulle skriva en rad senare (nu)
Dagen har faktiskt varit så lugn och harmonisk som jag ville att den skulle vara; Mercedes gick och la sej i min säng och sov där ända till kvart i tre då jag fick gå och väcka henne och fråga om hon ville gå ut! - Ja, jag frågade katten!

Efter att Micke hade kommit hem och vi ätit middag så tog vi oss en tur med Chevan till affären i Torpshammar och handlade lite mat och sånt, sen for vi upp till Hans och fixade lite grejer och nu ligger Micke på soffan och jag sitter här; har nyss kastat blickar mot TV:n och House.

Nu ska vi käka "kvällsfika" sen blir det en lugn stund vid TV:n innan dags för att sussa!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0