Ja, jag är vaken =)

2008-03-03 @ 09:00:09
Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us




Först av allt denna morgon så vill jag passa på att skicka en födelsedagskram till Leif som idag fyller 25 år!

- Vi kommer ikväll och grattar dej


Annars idag så håller jag på med tvätten; därav anledningen att jag är uppe nu.. eller iaf anledningen att jag sitter här och skriver mitt första inlägg för idag.

När jag klev upp förut så upptäckte jag något hemskt.... det har snöat jättemycket och det snöar fortfarande.. och jag som var deprimerad redan igår när det hade snöat liiiiiite, men nu är det jättemycket jue!!
Kan tyvärr inte lägga in nån bild på dagens väder för USB-porten på datorn har blivit knäpp åxå tänkte jag ta ett kort med mobilen och maila till mej själv, men så gick inte det heller (inte min dag alls idag)

Nu: image207


Sedan: image208

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0