Insikt

2008-03-17 @ 11:14:23
Idag så tvättar jag.. ja som vanligt varje måndag
Mercedes ska få gå ut (åxå som vanligt)

Fan, jag tror att jag har kommit till insikt; jag börjar bli deprimerad!!
Jaha, grattis det har vi vetat länge, tänker ni, men jag kom på det nu och det är inte konstigt att jag blir det, när jag går runt och gör samma saker dag ut dag in, säger samma sak flera gånger per dag bara för att inte Micke ska glömma bort det och likt förbannat gör han det... eller lyssnar han inte??

Aja, sak samma, tillbaka till nåt roligare ist..
Ringde sjukhuset idag och bokade om tiden för cellprovet, fick jue inte göra det förra veckan, men nu gick det kanonbra, så ist för imorrn kl 9.15 så skulle jag vara där den 27 kl 10 (sovmorgon), ska jue sova hos mamma ch sedan har jue vi våran "date" - fika på stan!

I morse vid halv sju så började Mercedes att skrika och hoppa på dörrhandtaget..image234 anledning: Hon ville gå ut..
Har nu hittat en nackdel med att det börjar bli vår och ljusare ute (på morgon) då tror jue hon att det är dags att gå ut, och jag går INTE ut med henne den tiden, kan gott vänta till 11-12 tiden!

Dags för utgång.
Update senare...

image235

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0