Hohooo

2008-03-05 @ 12:24:31
image210

Igår var jag med mamma på Birsta City och letade efter ett par byxor... hittade inga eftersom jag har för konstig kroppsbyggnad.... så vi gick och tog oss en lunch ist; kyckling med currysås och grönsaker *mums*

Sen så for vi hem igen och satt oss ute på altanen i det varma vädret och tog oss en kopp kaffe (of course)
Annars så gjorde vi inte så mycket, men det var kul att bara få komma bort och ha lite sällskap åxå, eftersom jag går hemma med Mercedes hela lååååånga dagarna och det är inte lika sällskapligt som att ha en som svarar tillbaka ibland image211 fast Benzen brukar svara hon mé ibland... typ mjauuuuuuooooooo när hon inte får som hon vill!!

Micke kom iaf och hämtade mej igår kväll och sen for vi hem till Mercedes och hon blev såååå glad när "mamma" kom hem igen; precis som om jag skulle kunna lämna henne länge då... öhhh nääää!

Btw: jag köpte iaf ett par nya jeans igår.... hittade jue inga på Birsta City, men så hängde jag med mamma o pappa på Lidl för att handla lite mat, så där låg det ett par i rätt strl och allt, så de fick följa med mej hem *hihi* så ett fynd blev det allt... jeans för 99kr - perfekt passform och allt *jippie*

Nej nu, ska jag messa till Åsa och skvallra lite, sen blir det en kopp med kaffe!

image212



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0