Fredagskvällen har kommit

2008-03-07 @ 23:08:19

Och vi har nyss kommit hem, har varit hos Rof och Emelie ungefär hela eftermiddagen och kvällen, men det beror mest på lite jobbiga saker här hemma som vi hoppas ska vara över för idag iaf!!

Annars idag så har jag tagit det lugnt och varit uppretad åxå förvisso, men det skrev jag jue om i förra inlägget och kan fortfarande INTE prata om det, men det kanske kommer det med....

Just nu är Mercedes instängd i sovrummet *mammas gojänta* för att Micke håller på att fixa låset på vår dörr, så att jag kan komma in och ut om det är eller ska vara låst.. vill jue inte bli inlåst i min egen lägenhet, som Micke blev i lägenheten i Timrå *hahaha*

Nej nu ska jag snart krypa ner i sängen och FÖRHOPPNINGSVIS får man sova imorrn bitti en stund, om vi inte blir störd!!!

Godnatt på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0