Frånvarande!!

2008-03-16 @ 12:38:18
Ursäkta min frånvaro under gårdagen, men det var många faktorer som spelade in där just då...
1) Jag vaknade med en sprängande huvudvärk som inte verkade vilja släppa, trots att jag knaprade alvedon och drack kaffe (ja inte samtidigt)

2) När huvudvärken hade börjat släppa lite så for vi och hälsade på hos Roffe o Emelie en stund innan Micke skulle vara chaufför åt Björn

3) När jag väl fick mej en lugn stund och tänkte skriva.. ja, då gick det inte ens att logga in på blogg.se

Men nu är jag tillbaka, redo för söndag...!!

Idag så är det så skönt väder och vi (jag och Benzen) var ute en halvtimma förut, men jag var tvungen att gå in för att försöka få liv i Micke som MÅSTE åka upp till Hans i dag och försöka fixa vårt lås, just nu har vi en tång som hemmanyckel och hur jävla säkert känns det på en skala då´rå??
Huvudsaken är jue att Mercedes inte tar sej ut och det gör hon inte heller.

Åsa är inne på förlossningen iaf, ska bli så spännande..

Kaffeberoendet börjar sätta spår... måste ha kaffe nuuuu!!
Update senare... om det funkar.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0