Fortfarande pissig söndag...

2008-03-02 @ 18:02:13
image204

ska försöka att ha ett litet gladare inlägg nu...
Micke är inte hemma; är med Sture och skruvar med bilen som de köpte tillsammans igår... Sture ska ta motor och växellåda från den, medans Micke ska ta resten!

Mercedes och jag har varit ute en sväng, men det var inget för mej idag det där med utevistelser.
Hungrig börjar jag bli åxå, men som sagt så väntar jag på Micke... kommer nog få vänta läääääänge *suck*

Pappa blev påkörd igår... eller bilen blev påkörd!!
Det var efter de hade varit här hos mej, så for de ner till Jula och då hade det kommit en "kärring" och kört rakt in i baken på pappas bil... fy fan vad elak han var:
- det var 4:e gången en "kärringjävel" körde på mej nu, sa han när jag pratade med honom igår kväll och han sa en massa annat åxå, men det kan jag inte skriva här...! image205

Tur att det inte blev så stora skador på bilen och att mamma och pappa klarade sej oskadda, men Buffis blev rädd.. gopojken vår.. hoppas att det går över, han som älskar att åka bil.


Kanske man ska ta och ge sej på att koka upp lite vatten och ta en varma koppen, med kycklingsmak...


Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tack så mycket! :D
men jag känner mig som 30 ibland ;) höhö
Ha en bra dag!

2008-03-03 @ 07:52:11
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0