Fan, helvete....

2008-03-19 @ 13:41:27
Vaknade imorse av att det var skinande sol och fåglarna kvittrade, det var så mysigt så!!
Men se så snabbt det kunde ändras; nu när jag tittade ut genom fönstret så fick jag se att det SNÖAR, det är inte mycket som faller, men det faller fingor.... image205

Har fortfarande inte fått svar på mina prover heller, men det kunde ta sin lilla tid, fick jag höra, så det är väl bara att sitta och vänta då´rå *suck*

Snart påsk, då blir Micke ledig fredag, lördag, söndag och måndag och kanske han bara jobbar halva dagen imorrn torsdag, men det är inget som varken han eller jag tror, för på det där företaget jobbar man alltid heldag även om andra jobbar halvdag... lite konstig chef, menmen huvudsaken han har ett jobb iaf!!

Våra planer till påsk är följande:

Långfredag: Åka till "svärfar" för lunch och gratta Lotta som fyller/har fyllt 10år - Ooops vet inte ens när hon fyller år, men det vet inte Micke heller och det är ändå hans lillasyster image241

♦ Påskafton:
Middag hos mamma och pappa.

Sedan så vet jag inte av nåt mer, men kanske Micke vet och har glömt att säga det till mej... brukar kunna vara så, eller så har han åxå glömt bort det och kommer på det när nån ringer och frågar efter oss.. har hänt faktiskt!!
Borde vara bättre att de ringer mej och bokar in nåt ist för han som bara glömmer saker...

Nu ska jag ta på mej ett par strumpor och vandra ut med Mercedes som är på krigsstigen!

P&K
image242

Kommentarer
Postat av: Bodil

GLÖM INTE MINA KATTER!!!! är ni snälla!

2008-03-19 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0