En snodd lista...

2008-03-11 @ 12:18:29
Denna lista snodde jag av Bodil


Fullständigt namn: Madeleine Elisabeth Lindholm

Född: 9 september 1982

Stjärntecken: Jungfru

Vart är du född: Sundsvalls sjukhus

Bor nu: Viskan

Familj: Sambon Micke, katten Mercedes och Zebrafinkarna Felix och Felicia

Arbetar som: Arbetslös för tillfället, men är utbildad barnskötare

Älskar: Min familj och mina vänner och alla dessa djur som finns med i mitt liv

Hatar: Falskhet, skitsnack, mobbning och djurplågare

Skostorlek: 39-40

Hur lång är du: 1,65

Vem pratade du med i telefon sist: Mamma

Favoritdryck: Kaffe, Cider och Ramlösa

Favoritsport: Jag kommer jue från Timrå så då kan ni gissa vad jag gillar.... Hockey of course

Ögonfärg: Blå med gröna prickar i

Viktigaste personerna i MITT liv: Mamma, Åsa och Micke

Favoritmånad: Juli (det är jue då Gatufesten äger rum)

Favoritdag: Lördag

Favorithobby: Har ingen favorithobby jue

Om du vore en färg, vilken skulle det vara: Rosa eller svart

Sommar eller vinter: Sommar

Kramar eller pussar: Spelar ingen roll huvudsaken är att jag får nåt

Spara eller slösa: Spara

Choklad eller vanilj: Choklad

Favoritgodis: Sura eller romerska bågar

Favoritspel: Worms (PS2)

Drömmer du: Gör inte alla det?? Men ja jag drömmer

Finns det änglar: Jajamensan, alla har en skyddängel och min är mormor

Tror du på det övernaturliga: Japp

Skulle du kalla dej lycklig: Ja

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det tyckte jag med, skulle lätt kunna smälla i mig en nu=)
Ha en bra dag du med!

2008-03-11 @ 12:25:25
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: bodil

Det gjorde du rätt i Du där nere! haha
ha det gott! Kramiz

2008-03-11 @ 12:29:21
URL: http://trollmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0