En fullspäckad lördag!

2008-03-01 @ 16:14:31
Hello Glitter Comment Graphics

Så har lördagen kommit in i våra liv igen då´rå, men det känns inte som det vore lördag.... Micke är i Kramfors med Sture och kikar på en bil medans jag är hemma och pysslar på!

Mamma och pappa har nyss farit hem, var så snälla och kom hit idag för att hålla mej sällskap eftersom jag HATAR att vara ensam hemma, men värst är det ändå på nätterna...

Annars idag så har det inte hänt så mycket... vädret är helt uppåt väggarna och den ena stunden så blåser det samtidigt som det regnar för att i nästa stund börja snöa och blåsa!! - Kan det vara våren som är på intågande??
Man kan jue bara hoppas...

Iaf, så är det ny månad nu (för er som missat det) och nu i mars så är det mycket spännande saker som kommer att hända... bla ska jue Åsa få en liten kille om bara 12 dagar, och sen ska en annan av mina vänner bli mamma den 14 eller 15.. så det blir mycket barn denna månad..

Nej nu ska jag mysa med min älskade kisse en stund och hoppas på att Micke snart kommer hem....

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!

2008-03-01 @ 16:28:50
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0