En dagens lista...

2008-03-08 @ 18:58:41


* Humör: Trött, men på glatt humör.

* Mående: Illamående halva dagen, men börjar släppa nu.

* Frisyr: Utsläppt.

* Klädsel: Jeans, brottarlinne och en kofta.

* Smink: Inget... måste börja sminka mej oftare.

* Planer: Just nu väntas det på middag sen en tur till Rolf o Emelie.

* Vill ha: En bäbis.

* Längtan: Efter Rocky (som vanligt).

* Fundering: Hur falska vissa människor kan vara egentligen.

* Tråkigaste: Vaknade alldeles för tidigt.

* Låt: Just nu har jag Kelly Osborne - Shut up som spelas i datorn..

* Ord: Bra fråga...

* Händelse: Hade SMS terror med Åsa förut... kul med skvaller.

* Saknad: Rocky, men åxå brorsdottern Emelie (Memmi).

* Drog: Kaffet (som vanligt). 

* Roligaste: Har inte hänt nå kul... ännu.

* Finaste: Mercedes.

* Sämsta: Göralös.

* Bästa: Skvaller om falska människor i min närhet.

* Sötaste: Mercedes och Micke.

* Dricka: Kaffet... önskar jag hade haft Xider - mandarin/chili hemma men har bara X-mas edition *blä*

* Köp: Har inte ens vart på affärn idag.

* Telefonsamtal: Mamma ringde på förmiddagen.

* SMS: Terrorn med Åsa, som jag skrev om tidigare.

* Mat: Än så länge har vi ätit varmkorv med bröd.

* Skratt: Jaaa det kan jag väl ändå inte skriva om här..

* Sjukt: Falskhet.

* Kärlek: Kärleken mellan min mamma och "Memmi"

* Tips: Ärlighet varar längst.

* Hat: Inget hat idag, men har haft i torsdag och fredag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0