Deprimerad....

2008-03-02 @ 15:53:23
är vad jag är idag *suck* känner mej helt jävla hopplös och jag vill bara lägga mej och aldrig vakna upp nå mer.. eller vakna upp när allt är som det ska vara egentligen! 
Det känns som om jag är på väg att bryta ihop vilken dag som helst här nu, och det beror på en massa orsaker, bla på att jag är så jävla less på att gå hemma och inte göra nåt och mesta dels att INTE ha några egna pengar att spendera på saker som JAG vill ha....

Arbetsförmedlingen de hjälper inte mej med nåt utan bara skiter i mej, enbart bara för att jag inte har rätt till A-kassa och då behöver de inte lägga ner nån energi på mej... känns det som iaf och så är det nog åxå...

Vad mer är det som är deprimerande då... hm.. jo, det SNÖAR IGEN!!!!
Jag som trodde att våren var på G, men ack så fel jag hade...

 så här ser det ut här ute idag....

 
och så här glad är jag idag..... NOT


Ska gå och tycka synd om mej själv nu...           image203


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0