6/3-2008

2008-03-06 @ 19:06:48

Dagen har vart underbar; trots lite blåst och ett par irritationsmoment på eftermiddagen... men som sagt helt underbar i övrigt..

Var ute med Mercedes på förmiddagen och då sken solen och fåglarna kvittrade, men tyvärr så hade det underbara vädret gått och gömt sej på eftermiddagen då jag skulle ut och gå *grrr* men en snabb promenix blev det för lilla Madde iaf, så jag kan vara liiiiite stolt över mej själv idag *hihi*

Pratade med mammsen förut och bestämde en ny "date", den kommer att äga rum den 18 mars, då jag ska till sjukhuset för att göra Cellprovsundersökning *hua* vi tänkte göra stan osäker efter mitt besök hos doktorn och det låter som en kanon bra idé... ska bara försöka få Mercedes att förstå att "mamma" bara ska sova borta en natt nu åxå, men hon lär väl skrika och leva om som vanligt *hehe*

Just nu så sitter jag ensam hemma (som vanligt) medan Micke är och hälsar på sina farföräldrar, och det gör inte mej nåt, för det är ganska skönt att vara hemma själv ibland, men det har jag nog redan skrivit en gång tror jag


*senildment kvinna på snart 26 år*     image209  

Nej men skämt åsido... eller skämt och skämt; senil det är jag fast inte i samma utsträckning som min kära pappa *gudskelov*

Nu ska jag fixa mej en kopp kaffe, och sen blir det väl en del TV ikväll med... imorrn ska jag försöka mej på att städa lite; för dessa dagar har jag vart liiiite lat om jag ska vara ärlig....

image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0