trött...

2008-01-13 @ 02:06:19
image56

Idag har jag varit trött hela dagen och allt beror på att Micke kom för det första hem jättesent inatt, eller jättesent var det väl ändå inte, men han var ändå borta i 6 timmar!
Så han kom iaf hem vid 1-tiden och då gick vi och la oss på en gång, hann bara somna och sova i högst 1½ timme så ringer hans telefonimage47 då vaknade jag jue självklart, men inte Micke heller så snäll som man är så klev jag upp och hämtade telefonen för att sen upptäcka att det inte är nån mening ens att försöka få liv i han som ligger där och sover!!

Då var det bara att gå tillbaka med telefonen och krypa ner under täcket med Mercedes igen, och denna gång hann jag kanske sova i ytterligare 2 timmar innan Micke vänder på sig och lägger sig i min säng...Jaha, vad gör man nu då??
Jag försökte somna om igen... men då började han snarka åxå *suck*
För att göra hela historien kort så vaknade jag imorse och var skittrött och allmänt mör i hela kroppen efter att ha fått legat på en minimal plats av sängen... så jag hoppas att jag iaf får sova ordentligt inatt nu iaf..

Ni får väl hålla tummarna för mig image55

image58Godnatt på er alla!!


image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0