*SUCK*

2008-01-09 @ 13:41:55
Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us


Nu så är jag så förbannad så att det kokar i hela kroppen på mej (och då är det illa) 

Fick tillbaka min efterlängtade mobil igår, så vi åkte till ICA och hämtade ut den där på posten, startade den och tro det eller ej; den funkade, min lycka för denna vecka var gjord i alla fall.

Kom ner till Timrå, för vi skulle till mamma och hämta lite grejer, och vad händer då?
Jo, mobilen blir x-akt likadan som den var när jag skickade in den; hänger sig, går ej att starta den och går det så kommer man inte in i telefonen utan den lyser bara image47
Jag som har gått och väntat (precis som barnen på julafton när tomten ska komma) på att den ska komma tillbaka så att jag har en telefon som jag är nöjd med, men INTE då, jag får fortsätta att använda min gamla Nokia 6101 som förvisso åxå funkar, men inte ok!!

Ja, nu vill ni kanske läsa nåt kul åxå då´rå eller?
Micke har nu fått reda på hur mycket han får ut på försäkringen av Chevan och det var faktiskt helt acceptabelt;
25 000, 5 kommer att gå direkt till avbetalningen och 15-20 kommer att gå till en ny van!
Så lite lycka har vi fått i alla fall.

image50 En kopp kaffe.

image49 Utgång med Mercedes och det viktiga; Dawsons Creek.

Ses När Vi Hörs.
// Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0