Snart är lördag slut!!

2008-01-05 @ 21:33:38

Hejsan svejsan!

Jaha så har nästan hela lördagen gått åxå då´rå.

Vad har jag/vi gjort idag då?
Jo, vi har varit på middag hos gubbens farmor och farfar där det var fullt hus image50, det var vi två, Mickes pappa m. familj (4st) Björn var åxå med och självklart Balooimage51 som är såå stor att han tar upp minst två platser på golvet!

Sen så kom vi hem och jag som har varit lite hängig gick och la mig en stund på soffan med Mercedes medans gubben satte sig en stund på Blocket och kikade efter en ny Cheva van.


Pratade nyss med mamma min och hon hade fått höra att deras granne har fått en hjärnblödning och att det ser illa ut för honom!!
-Hoppas att det ändå löser sig för dig, Sten.

Var på sjukhuset igår och som jag skrev förut så vill jag INTE berätta vad det är för fel om det inte var positivt svar jag fått där; och det kan jag tala om att det var det inte, så ur mig får ni inget veta (vill hålla det hemligt).

Var och hälsa på hos Åsa och Leif igår kväll en stund åxå, och där var det full fart, Åsa höll på att baka en smörgåstårta och skulle städa efter vi farit hem eftersom det är hennes 24-årsdag idag.
image52 till dej Åsa gumman!!


Magen hennes växer och växer och man kan ibland undra över hur en liten bäbis egentligen kan få plats där inne?!
Jag kanske inte har berättat att Åsa och Leif ska bli föräldrar?!
Iaf så kommer den lilla pojken som ska få namnet Max i mars och han är beräknad till den 13, men det kan komma före och det kan komma efter, det vet man aldrig!

Nej, nu så ska jag surfa vidare.


Ses när vi hörs.
image28Love Ya´llimage28

//Madde

Kommentarer
Postat av: IdaB

Läste på fl, hoppas att det ordnar sig för er snart!
Kramar från Ida med fam.

2008-01-09 @ 19:43:37
URL: http://backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0