Snart ännu en vecka slut

2008-01-10 @ 17:00:48
Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com
 Idag är det torsdag (för er som har missat det)image51 och vi har nyss kommit hem ifrån Ånge där vi har varit och lämnat in nycklarna till Chevan så att de som kommer och hämtar den till skroten har allt med sig.
Jag tror att det kändes mest jobbigt för Micke att måsta lämna ifrån sig dem, men vad gör man?!

Annars idag så har jag haft en städdag här hemma; dammsugit och skurat golven... det behövdes kan jag tala om.
Det var kattsand, fågelfrö och hår överallt tycker jag och jag har faktiskt mej själv att skylla för jag har varit lite lat ett tag.

Nu: image52

Senare:image53 Ingen aning faktiskt.



image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0