Snart 10 år!!

2008-01-28 @ 12:28:53
Hej hej!!

Fick ett samtal igår från nån som anordnar vår klassåterträff och jag bara kände - Va, redan 10år sedan!? image75

Den ska äga rum den 6 juni på Aveny, med skolorna från Sundsvall åxå eftersom man gick med folk från Sundsvall på gymnasiet!

Jag kan tala om redan nu att jag tänker då inte åka på nåt sånt, det fanns en anledning till att jag flyttade ifrån "hålan" Timrå... dessutom ska vi från Mariedalsskolan träffas före på Dublin, med de från Sörbergeskolan *blä* där finns det åxå några anledningar att jag bytte skola i 7:an!!
Nej, det där blir det inget med!!

Längtar hellre till då det är 10års jubileum från gymnasiet, för där trivdes jag iaf, det är "bara" 5år kvar till den image55

Nu: Äta lunch - nudlar i stark sås.

Sedan: Hänga tvätt.

Uppdaterar senare...
På återseende
//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0