Se på fan!!

2008-01-22 @ 23:10:48
Godkväll på er!!
image70


Först och främst så vill jag passa på att hylla mej själv, för ikväll har jag fått rätsida på söndagens händelse på MSN som jag skrev om i förra inläggetimage66och som jag tänkte; det var ingen som hade lagtt ut min bild/mail på nån sexsida utan det var från lunar!

Nackdelen med hela händelsen så är det att eftersom jag skaffade ny mail och MSN så är alla mina uttryckssymboler som jag sparat på gamla MSN borta eller de är jue kvar där, men hur ska jag få de till min nya MSN?! image67 TIPS NÅGON?

Jag får nog be Åsa skicka dem till mej igen..

Idag har jag klarat av hela Bonniers körskola (på datorn) så imorrn blir det och börja om från början igen; har jue snart provet, men ingen förutom mamma vet när och hon har lovat att vara tyst image68fast jag har jue åxå en hemlis ang den dagen, men det berättar jag om när det är dags...

Är det nån fler än lilla mej som är livrädd att gå ute nu?
Är såå jävla halt här utanför så när jag hade med mej Mercedes idag så halkade till och med hon fast än hon har "4-hjulsdrift" image55

Imorrn blir det städa av här hemma iaf, Mercedes har dragit bort en massa bitar från en kartong som stod på golvet (självklart var det jag själv som hade ställt den där så jag kan inte skälla på nån heller) så nu har vi en massa småbitar fulla golvet.
Vaknade till och med inatt av att hon var i min byrå och "rotade" hur hon hade fått upp lådorna begriper jag inte, men är jue rottinglådor så det borde kanske inte vara så svårt för hennes klor.

Nu passar det för henne att ligga och sova

image69




säkert bara för att reta oss/mej i natt.. som vanligt.


Nu: image72på gubben och katten!


Sedan:  image58

Godnatt alla... Dröm söta drömmar (om mej)

image63Madde







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0