Ny design!!

2008-01-06 @ 16:19:17
Hallo hallo på er!!

Vad tycker ni om min nya "fina" design här på bloggen??
Satt igår kväll och halva natten och knåpade på med den image44, blev kanske inte superfin, men är nöjd med den eftersom det var första gången jag gjorde nåt sånt.image50

I natt så har det varit som snöstorm här och när Micke for kl 1 för att hämta några kompisar som behövde skjuts, så hade han kört fast i snön när han kanade av vägbanan och hamnade bara liiite utanför.
Då hade de fått gå och hämta en traktor och dra upp Golfen..
Ganska orolig jag började bli vid 4 när han fortfarande inte hade kommit hem, men han kom jue till slut iaf.

Vill ni veta en hemlis...?
Ganska pinsamt är det att jag och Micke klev upp kl 15 idag!!! image45
Men var såååå jävla trött så jag orkade inte ens ta mej ur sängen, tänkte kliva upp när mamma ringde halv ett men minns inte ens att jag la på luren så, så var det med det.

Vad ska ni mina kära läsare göra imorrn måndag då´rå?
Blir det jobb eller blir det annat?

Själv så ska jag tvätta och umgås med Mercedes, det behövs för hon är helt uppåt väggarna och flyger och far som hon brukar göra när hon har fått för lite sällskap.

Nu: Utgång i snön med Mercedes
Sen: Äta makaroner och köttfärssås som Micke har lagat. image46

Glitter Words

Pussar Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0