Nu är 2008 här!

2008-01-02 @ 10:17:50
image39


Hejsan på er alla!!

Nyårsafton bjöd på mycket skratt och roliga händelser *tihi*
Jag kände mej jättesjuk på kvällen när vi var uppe i Gullgård, men senare vid tolvslaget så började det kännas mycket bättre och tro det eller ej, men nu är jag frisk *jippie*

Bästa kommentaren hittills på detta nya år är: Jag kommer att dööö - Rolf kl 0.15 nyårsnatten.

Ja, inte skämde man ut sig heller på nyårsafton, inte för att jag brukar göra det i vanliga fall heller, men ändå.
Micke höll sig åxå väldigt städad, trots hans drink som består av: Vodka, Bananlikör, Konjac och ginger ale.
En sån fick Rolf åxå, och det var efter den drinken som kommentaren kom, ni kan jue bara ana vad som hände..

Så igår morse så vaknade vi av att Micke höll på att göra upp eld, för då hade han vaknat av att han frös, nackdelen med det hela var att kl bara var 9 och vi hade inte sovit många timmar!
Fördelen å andra sidan var att vi kom hem i någorlunda vettig tid och det behövdes eftersom jag ville hem till Mercedes och Rolf fyllde faktiskt 26 år igår!

image40till dej Rolf, hoppas att det gick bra med alla gäster.. snart är det min tur till att bli 26!!!

Igår med andra ord så kom vi bara hem och latade oss heeeela långa kvällen, men det får man göra ibland tycker jag.

Mercedes hade faktiskt varit ovanligt snäll när hon var själv, för jag har inte hittat nåt trasigt (ännu), men det kommer väl.

Älsklingen jobbar idag efter 11 dagars ledighet och tro det eller ej, men till och med JAG klev upp imorse kl 6 och när han for så gick jag och ställde mig i duschen för att senare komma till tvättstugan (har jäääättemycket tvätt nu).

Nu: Tvättstugan
Senare: Kanske ut en sväng,  beror på snön som faller!!

Ses när vi hörs.
Love Ya´ll.
//Madde

Än en gång image41 till dej Rolf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0