Mitt 2007!!

2008-01-02 @ 14:46:22

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Ja, köpte en bil (Audi80).

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig några löften.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, många.


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, ingen nära, men andra.


5. Vilka länder besökte du?
Inga, var bara hemma i Sverige.


6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Jag vet faktiskt inte.


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?


8. Vad var din största framgång 2007?
Vågar äntligen "övningsköra" på vägen


9. Största misstaget?
Skolkade och sket i skolan när det blev för jobbigt.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, förkyld och stukning i foten *ajajaj*


11. Bästa köpet?
Min mobil SonyEricson K610i och min bil.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, mat och mat.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jajamensan, Emelie på hennes kalas.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Timbaland & One Republic - Apologize, Nelly Furtado - Say It Right


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och tror jag, men kanske mer ledsen när jag tänker efter.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kört och pluggat.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat och skolkat.


18. Hur tillbringade du nyår?
Med älsklingen, Rolf och Emelie.


19. Blev du kär i år?
Nej, men är alltid kär i Micke.


20. Favoritprogram på TV?
Våra bästa år och Sjunde himlen.


21. Bästa boken du läste?
Kl 10.31 På morgonen i Khao Lak.


22. Största musikaliska upptäckten?
Idol-Marie Picasso.


23. Något du önskade dig och fick?
Nej, tyvärr.


24. Något du önskade dig men inte fick?
En bäbis.


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Spenderade den med släkt och vänner.


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, många saker.


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Varierande. (som vanligt)


28. Vad fick dig att må bra?
Mercedes med sina hyss.


29. Vem saknade du?
Min familjs hund Rocky som vi blev tvungna att avliva 2002, men saknar ALLTID honom.


30. De bästa nya människorna du träffade år 2007?
Hm, bra fråga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0