Min vecka hittills...

2008-01-17 @ 18:50:22

 image42Hallå på er! image42

Var jue längesedan jag skrev en rad här nu om man inte tänker på listan jag skickade förut idag!!

Tänkte iaf försöka att komma ihåg vad som har hänt de senaste dagarna, men som ni vet så är jag fruktansvärt glömsk...


image60  så var jag bara hemma och pluggade teori; ja, till körkortet alltså.. tycker att det enda jag gör nu på dagarna så är det att sitta vid dataprogrammet och pluggar, men som jag säger så behöver jag verkligen körkortet.

Glitter Words  samma visa där, men var även på myshumör med Mercedes eftersom jag skulle fara till mamma och pappa på kvällen och sova över där.
Så kl 20 så for vi ner till Timrå.

Glitter Words  var jag först på vårdcentralen i Timrå för att ta blodprov pga det som gjorde att jag fick åka till sjukhuset för 2 veckor sedan!
Därefter så åkte jag och mamma till stan eftersom jag hade tid hos dietisten ang min laktosintolerans.
Där så fick jag info om vad jag kan äta och inte.
Vid fyra tiden så packade jag, mamma och pappa (Buff åxå förstås) in i bilen och for hem hit till mina älsklingar här hemma.
Då fick jag höra att Micke hade varit tvungen att vara hemma från jobbet eftersom han inte hade fått sovit nåt alls under natten... Mercedes hade skrikit och ylat och vägrat sova utan "mamma"

Och nu idag har varit lika alla andra dagar denna vecka; ut med Mercedes (i halkan) sedan pluggat och pluggat.


Nu: Kaffe.
Sedan: Unga Mödrar på kanal 5
[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0