Hmm...

2008-01-31 @ 14:04:07
Nu känns det att jag har klarat av teorin, för nu sitter jag hemma här och har inget att göra istället image67
Tänkte att jag skulle städa idag - dammsuga och torka golven, men orkar nog inte med det...
Inget kaffe har jag fått i mej ännu heller *suck* måste verkligen gå och brygga på lite, innan jag somnar framför datorn image75

För att vara lite ärlig, och det ska man jue vara sägs det... så blev jag faktiskt liiiite besviken på Åsa igår.
Det kändes inte som om hon blev glad för min skull utan mer bara sur för att jag klarade det och inte hon.

Jag menar hon satt där och beklagade sig över att jag inte behöver körkortet lika mycket som henne eftersom hon ska ha barn och det ska jue inte jag!!??
Jag svarade på det att för henne så går det iaf bussar nästan hela tiden, medans det här uppe inte går lika ofta.

Dessutom så har min mamma klarat sig utan körkort hela livet och hon är över 60 nu, och då har hon ändå haft 2 barn och bott på de allra konstiga ställena..

Så jag känner mej lite besviken och ledsen på Åsa för att hon inte kunde vara glad för min skull efter våra 17 år tillsammans, jag hade varit glad för henne om det vore tvärtom iaf.

Nu: Måste jag ta mej en kopp kaffe.

Sedan: Ska försöka orka ta fram "städgrejorna" annars utgång med Mercedes.

Skriver kanske mer senare ikväll.

Puss och kram Madde                                                        image79


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0