Har ingen idag...

2008-01-03 @ 13:26:51
image42Tjabba tjenna hallo (och nej jag har INTE stavat tjena fel)

Det snöar och blåser idag, och jag har varit tvungen att gå ut med Mercedes 2ggr.
Tyvärr så gillar inte hon heller vintern när det blåser så hon vänder nästan på en gång och vill gå in, hinner bara komma in så står hon där vid dörren igen och skriker; Mjaaauuuuu image43 och hur jävla kul är det på en skala då´rå?

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder på medlemmarna i vårt lilla hushåll, så håll till godo.
Vi börjar med de minsta.

   <------------------Detta är våra Zebrafinkar; Felix och Felicia som är syskon.

   <------------Ja, denna dam behöver väl ingen presentation.

     <------------Only Me

     <--------------Och detta är gubben min  :-)

Håller på med den där förbannade tvätten idag åxå, för tvättmaskinen ville inte fungera felfritt igår så det blev bara 4 maskiner tvättade, och då hade vi ändå en hel tvättkorg full.

Om ni undrar varför jag skriver så osammanhängandeimage49 så beror det på att jag har an allvarlig släng av bloggtorka, gudskelov så är ändå förkylningen bra mycket bättre, men nu är det en annan sak som trycker mitt hjärta.

Ska till sjukhuset imorrn för att se om allt stämmer, men jag vill inte berätta nåt ännu förrän det är nåt positivt att tala om.
Så ni kan jue passa på att hålla tummarna för mig imorrn vid 9-tiden.

Nu: Bara ta det lungt, om det går för buskissen.
Senare: Fortsätta tvätta och självklart se på Dawsons Creek kl 14.55 <-------- Viktigt

Ses När Vi Hörs.
Love Ya´ll
image48 Madde
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tjena!
Allt bra med fd grannen? Kul att du har blogg oxå, hittade dig nu :) Ha det bra! /sofie

2008-01-03 @ 18:20:59
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Sofie

Låter bra de ;)

2008-01-05 @ 19:13:24
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0