Fortfarande måndag....

2008-01-28 @ 21:57:35
Jajamensan här är det fortfarande måndag (eller det är det väl överallt, men ni vet vad jag menar... hoppas jag)

Dagen har flytit på ganska bra, med all tvätt och utevistelser med katten..

Gjorde teoriprovet på datorn igen och fick Godkänt bägge gångerna... hoppas att det går lika bra den.... haha där trodde ni säkert att jag skulle försäga mej, men ICKE ser ni det kommer jag inte att göra image68

Imorrn så blir det en liten städdag här hemma för det börjar se för jävligt ut här hemma nu, men det är bara det att jag orkar fan inte med nåt  nu för tiden... har sån jäkla värk i knä och rygg så jag får mej aldrig till nåt.
Men det ska det bli ordning på nåt framöver...

Nu ska jag gå och ta på mej ett par strumpor - är liiite kallt här.
Kastar in en bild på kissen när jag ändå är i farten.

image83<---------  Mammas hjärta


Kramar
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0