Elak är vad jag är!!

2008-01-21 @ 09:20:49
Hej på er!!          


Om ni bara kunde gissa hur elak och vansinnig jag är idag....image62
Igår kväll när jag satt ute på MSN så fick jag två nya förfrågningar om att prata lite, och snäll som jag är godkände dessa två människor.

Efter ett tag i konversationen som innefattar jag och de andra två så frågar jag vänlig vart de har hittat min MSN nånstans och vet ni vad de svarar??

Jo, att de hade hittat min bild och min adress på en sida där man kan söka par som vill ha s*x med andra par...image53 
så jag frågade vilken sida det var men det ville de inte tala om.
Tror förvisso fortfarande att de har hittat mej på Lunar eller nåt sånt för de sa att bredvid min bild så var där en pil där det står Babe, och så har jag där.
Micke blev vansinnig när jag talade om detta, så han tyckte att jag skulle försöka få ur dem vart det var och om det var en sån sida så skulle jag göra en anmälan.
Nu har jag iaf fått byta mailadress och skaffat en ny MSN och nu är det bara folk som jag litar på som får adressen, de andra får minnsan sitta där och skämmas.

Så om nån av er läsare ser nån bild på mej på nån konstig sida så kan ni väl snälla höra av er till mej??!!

image64Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0