(Äntligen) fredag...

2008-01-11 @ 13:26:23
... eller kan man verkligen säga så??
Det känns inte som om det är fredag (nog för att jag har haft fredag de senaste 3 dagarna)image53

Jag tycker att fredagarna är helt bortkastade, för man går och väntar på att helgen ska komma och så gör den det, men den går så fort att man knappt hinner blinka så är det måndag igen..

Nu tänker ni att jag ska inte gå runt och tycka så eftersom jag ändå är arbetslös och går hemma hela dagarna, men det känns väldigt ensamt på dagarna när Micke jobbar, och sen så har inte vi så mycket tid för varandra för det är alltid nåt han måste göra på helgerna!

Nog tjatat om mej.
Vad ska ni kära läsare göra i helgen då´rå?
Vi ska kanske åka ner över mot Gävle och kika på en Van (om den är kvar) annars så blir det väl att sitta hemma som vanligt.

Fick brev idag från doktorn och de ville att jag skulle till Vårdcentralen för att ta mer blodprov, så det blir väl att jag ringer labbet på Timrå VC och bokar tid där på onsdag, då jag iaf har sovit hos mamma.
Och jag som hatar att ta en massa blodprov; *hualigen*


Men ni får hade så bra alla!

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0