Äntligen fint väder...

2008-01-24 @ 15:37:28
Jaha så var man här igen då...

Har varit så fint väder hela dagen så jag och Mercedes har varit ute 2ggr.. och det var till och med JAG som ville gå ut!!image75

Det snöade lite lätt till morgon och när vi bestämde oss för att gå ut så var det sol och jättemysigt.
Försökte att knäppa några bra bilder på henne i snön, men hon är lik sin husse och vägrar vara med på bild, om man inte tjuvknäpper på dem.

Städade som sagt igår, men inte så tidigt som jag först tänkte; det blev efter jag sett på Våra Bästa År, men huvudsaken är att det blir gjort iaf, sen vilken tid det blir av, det har ingen betydelse egenligen.

Läste idag på Starlounge att Heath Ledgers dödsorsak skulle ta upp till 14dagar att fastställa och att det var absolut INTE säkert att han hade tagit livet av sig.. hoppas för hans dotter Matilda Rose att det stämmer, för det kan inte vara så kul att växa upp och veta att ens far tog livet av sig.
I helgen så tänkte jag ta en titt på "10 orsaker att hata dig", för att hedra hans minne.. den snyggingen.

Nu: image76

Sedan (efter maten): Hmm, någon med förslag på aktiviteter...?

image72Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0