Yes!!

2008-02-11 @ 15:43:54
Mamma har bestämt sig föratt betala tunikorna jag ville ha, samtidigt som hon beställde handuksset, så kepsen jag ville ha, blir det inget med, men allt är bättre än inget alls image118
Så alltså kommer detta i mitt lilla paket från Halens;  fast mammas handukar skulle komma i mitten på maj eftersom det var slut just nu... men kommer gör det iaf!

Åh, vad jag önskar att det fanns nånstans att sitta här ute på vintern åxå, det är jue så fint väder ute och jag skulle vilja ta med mej en kopp kaffe ut och sätta mej, men vill inte och kan inte sitta i snön... förslag nån?? image67

Imorrrn blir det tvätta av och förhoppningsvis så är det lika bra väder, så kanske man kan ta med sig Mercedes ut en stund medans tättmaskinen går... hade med mej henne förut, men blev tvungen att gå in när det rasade från taket eftersom hon blev rädd image120

Uppdaterar (kanske) ikväll annars så blir det imorrn.

image121

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0