Vakna med huvudvärk....

2008-02-29 @ 12:12:10


Vaknade morse av att jag hade en sån fruktansvärd huvudvärk, så efter att jag suttit uppe en stund med ett glas vatten och tagit två alvedon så bestämde jag mej för att gå och lägga mej en stund till, men bara för att vila!
Jag somnade inte om eller så, men Mercedes kom och la sej och myste med mej en liten stund.

Sen så gick vi ut och satt oss och prata lite skit med grannen, ja, Mercedes pratade skit med grannkissen.

image198


Nu sitter jag här, med ingen huvudvärk, men ett fruktansvärt kaffesug, som jag ska gå och göra nåt åt efter jag skrivit klart detta...

Btw, faaan vad kallt det var ute går kväll när jag var ner och lämnade brevet på lådan... *hua* men nu är det sådär skönt väder ute igen; varken för varmt, men inte heller för kallt!

Nu:  Kaffe och se på Emmerdale (Hem Till Gården)
Sen:  Titta på Våra bästa år


image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0