Vad tycks??

2008-02-02 @ 15:49:34
Om min nya header??
Blev inte supernöjd med den, men är helt acceptabelt... ska göra en bättre när jag har fixt hem Photoshop ist, för nu blev den gjord Paint och blir inte lika bra då.

Sitter hemma ensam eftersom gubben är hos Rolf och skulle "tjata" och visa några bilder på en Cheva vi hittat i Märsta - därav anledningen om tjata (vill ha skjuts ner).
Fördelen om man sitter hemma ensam så här är att det blir mycket gjort då; har jue pulat på med headern som sagt.

Var ut med katten i går kväll då Micke hade gått och lagt sej och eftersom det snöade så skulle hon hoppa upp och stå på bakbenen och försöka att fånga snöflingorna - skitkul tyckte Mercedes men inte matte som lyfte upp henne så hon fick gå in.
Vad tror ni hon gör då´rå..? Jo börjar att väsnas och leva djävulen - river, hoppar på handtaget och stör oss som ska försöka att sova.. gudskelov så slutade hon ett tag så att man hann somna iaf, men kl 6.30 imorse var det fullt ös igen image94

Nej nu ska jag försöka att få i mej nåt att äta, sen ska jag ta och svara på mail från Karro.

image63
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0