Uppdatering onsdag

2008-02-06 @ 20:50:18
Ja hejsan, som jag lovade så uppdaterar jag väl nu då.. image50
Jag vet att jag lovade att det skulle bli lite bilder på hemmet idag om jag minns det, och det gör jag men har varit sååå jävla trött och allmänt less hela dagen så det har inte blivit av, men jag lovar att det kommer!!

Har nyss kommit hem, vi har varit på kaffe hemma hos Björn (vi var självinbjudna) han provkörde Chevan och tyckte att den var OK.

Mercedes är på "riva och reta" - matte humör ikväll och jag känner att jag verkligen inte orkar med detta nu.. men får väl behärska mej och se glad och trevlig ut samtidigt som jag jagar runt henne i lägenheten!

Jag tog med mej katten upp till grannen förut idag, då jag skulle lämna en skiva jag bränt med lite bilder, hon såg mest förvirrad ut när jag hade henne under armen och gick upp för alla trappor, men hon fick jue komma hem sen, så det var nog inte så farligt ändå att hälsa på..

- Hoppas skivan med bilderna funkar bra??
 
Micke är inte hemma, utan är hos grannen, nu är det hans tur att vara där *hihi* skulle gå upp och "kika så att Danne lever", sa han och vad jag vet så gör han väl det, har då inte hört nåt annat iaf image105

Btw igår när vi var hemma hos mamma så satt pappa och kikade på hockey (såklart) och jag retade upp mej så fruktansvärt på han som var programledare eller vad man ska kalla honom för...?
Alltså ursäkta men vart i helvete har de hittat denna man??
Han såg jue ut som om ja, jag vet inte alls, men han var defenitivt INTE snygg, men smaken är som baken och det finns en för alla, säkert för honom åxå... bara jag slipper...

Nej, nu ska jag försöka få bukt med min sprängande huvudvärk, sen ska jag prata med mamma lite i telefon.

OBS OBS!!!
Dagens bild uteblir, men jag sätter in denna ist.
Mickes nya Cheva Van!!


image106


image107
//Madde

Kommentarer
Postat av: sara

tack så mkt:)

2008-02-06 @ 21:02:50
URL: http://saralonn.blogg.se
Postat av: Bodil

Visst bidde det bra med skivan! Tack så mycket!
Och sen har jag visst öppnat "gubbdagis".....
ha d! kramiz

2008-02-09 @ 19:35:32
URL: http://www.trollmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0