Soliga söndag!

2008-02-24 @ 15:17:11
Adotado no Evelyn's Place.com

Solsken och fågelkvitter ute idag image173 jättemysigt väder med andra ord.. ca 13 grader varmt i solen... har nyss kommit in med Mercedes för jag skulle få i mej en kopp kaffe (1:a för idag)!

Hur som haver: Jag har nu kommit till insikt ang vissa personer som verkar vara så bra, men egentligen är som mamma trott hela tiden; falska och totalt körda!
Visst jag har aldrig sagt varken bu eller bä om dessa men nu är allt verkligen bara fel med dem... jag trodde eller hoppades att personer i den åldern kunde vara mer mogna och mer rättfram men där trodde jag fel.. aja inget att hänga läpp för, nu vet jag jue hur det ligger till med allt!!

Igår så hade vi fullt upp hela långa dagen; grannen och hans barn var nere på middag och sedan så for vi till Rolf och Emelie för att surra skit och umgås lite, det hela slutade med att vi for på Max och åt ett skrov tillsammans image174 var väldans trevlig kväll!

Nu blir det den där koppen med kaffe som jag saknat ett bra tag nu, sen så blir det väl kanske mer utevistelse med "Benzen"!

image176

Adotado no Evelyn's Place.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0