Snabbt inlägg

2008-02-14 @ 20:31:26
Nu har jag suttit här och förberett mej inför samtalet med doktorn som skulle ringa efter kl 16.....
Pyttsan, vad hade man för det då??
Det var fan ingen som ringde mej heller, varken nån läkare eller sköterska som kunde ha talat om att det blev inget idag eller att jag skulle få en ny telefontid image131GRRR, vad arg man blir på sånt här skit!!
Hur som haver, jag hann jue iaf bli färdig med middagen innan Micke kom hem och det är dagens image132

Har nu suttit och försökt att få ordning på ljudet på datorn men det funkar inte utan måste isf installera DirectX och gör vi det så vill datorn även ha valideringsprogrammet... inte bra med tanke på att vi har en kopia av XP image134 så vi får nog vara utan ljud ett tag framöver..

Aja, känner hur jag börjar att få tillbaka min huvudvärk nu och det beror bara på en sak.. för lite kaffe!!
Micke står i duschen och jag hörde nåt mutter att om det inte blev för sent så skulle vi åka upp till Svärmor och dricka kaffe där.. annars blir det en kopp hemma här ist, tror nog på det sistnämnda!

Ska surra med Robert på MSN nu.

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0