saknar

2008-02-07 @ 15:23:15
min mobiltelefon som fortfarande INTE har kommit tillbaka hel...
Som ni vet så lämnade jag in den i början av december och fick tillbaka den i början av januari, men hann bara åka från Stöde till Timrå (ca 6 mil) så var den likadan som den var när jag lämnade in den första gången!!!

Den ligger just nu inne på Stjärna Fyrkant och där har den legat i över en månad, de har FORTFARANDE INTE gjort nåt åt den, för de har så mycket annat att göra säger de när man ringer och frågar..

När ska jag få tillbaka den...??
Sist jag lämnade in en mobil där så fick jag vara utan i 3månader innan de kom på att de skulle ge mej en utbytes istället..
Hoppas den kommer snart, för nu vill jag ha den!!


image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0