Så där ja...

2008-02-03 @ 16:39:32

Har varit i farten idag igen och pysslat på med bloggen, är fortfarande inte supernöjd, men jag börjar få kläm på det här med design och alla koder hit och dit.
Ska försöka pyssla mer när vi har den nya datorn, då denna är knäpp med sina ramminnen som inte orkar med så mycket utan vill avsluta internet när man har tre eller fler program öppna image94

Annars har dagen varit mycket lugn och harmonisk, tycker att det verkligen har känts som söndag idag!
Micke tyckte att jag var knäpp idag som gick ut och inte alls tyckte att det var kallt, sen när jag kollade på tempen så var det ändå -9, men på nåt vis så har jag blivit varmare av mej på sistonde,  jag vet inte varför, men det kanske har med åldern att göraimage94

Fan, kom just på att jag har ett inspelat avsnitt av Andra Avenyn att se på, sedan i tisdags...!? Hur ska jag orka sätta mej vid TV:n nu då... och hur ska jag få bort gubben från TV-spelet..image67
Aja i värsta fall så får jag se det inspelade avsnittet ikväll eller imorrn bitti och se dagens avsnitt imorrn på reprisen.. men då missar jag jue Dawsons Creek... hur göra nu??

Imorgon så blir det iaf ingen "Dagens Bild" från lilla mej, men ett inlägg ska jag nog orka med..
Anledningen till detta är att imorrn så är det 6år sedan min älskade vovve Rocky var tvungen att avlivas.image95
Det känns barnsligt och hemskt att känna så här efter 6 hela år för ett djur, när det finns människor som lider och förlorar nära och kära hela dagarna, men så är det iaf.

Nej, nu ska jag se om han jag bor och delar säng med (för det mesta) vill ha lite mat idag.

image96

Ses när vi hörs!
Love Ya´ll
Madde


Kommentarer
Postat av: Sofia

Känner igen det där med jobbiga datorer :p

2008-02-03 @ 17:19:34
URL: http://sofale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0