Rena vårvädret

2008-02-20 @ 14:33:13
Adotado no Evelyn's Place.comAhh, nu är det skönt att vara ute (en fördel med att vara arbetslös) solen skiner och man kan nästan tro att det är vår på G!
Mercedes och jag tog oss en ordentlig utevistelse förut, men jag var tvungen att gå in föratt städa undan lite i köket eftersom vi får främmande ikväll... ja det är inge storfrämmande utan "bara" mamma och pappa, men är ändå skönt med besök!!
Ska snart ta på mej ytterkläderna och gå ut igen, var bara tvungen att skriva en rad här först image141

Nej nu ska jag gå ut i våren igen, men jag skriver en rad sedan!

Adotado no Evelyn's Place.com


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ja, jag har märkt att blogg.se strular främst på kvällar/nätter, iaf för min del. Det har hänt ganska ofta nu på sistone. Riktigt störigt är det för det är då jag brukar uppdatera som mest. :(

2008-02-20 @ 15:29:00
URL: http://rocki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0