Pappa kan han =)

2008-02-20 @ 22:58:14
image164

Nu har pappa fixat så att vi kan lyssna på musik i datornimage162 men tyvärr så kan vi INTE lyssna i Windows media player, men det gör inget... huvudsaken är att jag kan lyssna på radion på morgonen så!!

Annars så har kvällen varit kanon, mamma och jag har suttit och pratat i köket medan pappa och gubben har fixat med datorn, kanske blev liite tråkigt, men nu funkar det iaf!!
Mammsen och jag har planerat inför vår "date" nu i mars då vi ska umgås och åka ner till Birsta och kika image160
Buff var med han åxå, men fick inte komma in idag, ska ta det nästa gång då vi kan hålla reda på "Benzen" lite bättre, nog för att inte HON skulle bry sej om honom, men han om henne *hihi*

Gubben har ont i ryggen och sitter just nu och spelar TV-spel, skulle egentligen gå och sova, men ångrade sig och jag, ja, jag känner inte för att göra nåt alls jag, men måste plocka av bordet och fixa lite i köket.. äta skulle jag åxå behöva göra!

Emelie var hit en sväng förut och lånade några filmer av oss och jag passade på att ge henne kortet på Bonzo som jag knäppte på nyårsafton!


Nu: Måste hitta nåt att käka!!

Senare: Sova kanske, annars blir det nån film eller 2!

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0