Nu kanske det iaf ska funka bättre

2008-02-18 @ 22:00:25
men jag är verkligen INTE nöjd med hur det kommer att se ut image120 men huvudsaken är att mina läsare ska kunna trivas..
Men ska försöka att lägga in en egen header iaf, sen får det se ut som det gör nu, eller vad tycker ni??
image150
Micke har nyss kommit hem från grannarna och satte sig för att spela lite PS2 men spelet han ville spela hackade så djävulskt så han står nu och byter till nåt annat spel, tyvärr så är de flesta av våra (hans) spel antingen utlånade eller borta.. beror på att vi köpte spelkonsol och spel av Jonas (gubbens lillebror) och han har väl lånat ut de i sin tur och sen inte fått tillbaka dem!

Hoppas verkligen att han ska jobba imorrn så att jag får lite "kvalitetstid" för mej själv ett tag; jag verkligen HATAR att ha han hemma på veckorna för jag blir så låst vid hemmet.. kan inte göra nåt utan att han är där upp i mej och visst kan väl det åxå vara mysigt, men till en viss del...tack image141

Var och hämtade ut mina tunikor förut, och provade dem det gjorde jag på en gång.. passade kanon, så nu inväntar jag bara ett tilfälle att ha dem på mej.

Nu: Fortsätta mitt surfande.

Sedan: Sova kanske..??
 
image151Blöta pussar från Madde...
                                                                       OBS: Det är INTE jag på bilden!   image105

Kommentarer
Postat av: emelie

tackar.
tyckte jag förtjänade det idag :)

2008-02-18 @ 22:34:26
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0