Min onsdag

2008-02-27 @ 23:19:08

Började klockan 5.50 då telefonen började att spela; "säng säng säng, sova sova säng...." *dagens första image169* bara att masa sej ur den varma, mysiga sängen där båda mina älsklingar låg och snarkade så gott...
Men ute i hallen så blev jag omsprungen av Mercedes så då var åtminstonde en uppe iaf, då behövde jag inte tycka synd om mej själv för att måste kliva upp så tidigt image182

Jag kom i varje fall ner till stan strax före 8 och eftersom jag skulle till sjukhuset för att ta en massa prover idag så väntade jag in 8.10 bussen från stan till sjukhuset.... det skulle jag ALDRIG ha gjort, jag fick stå längst bak inpackad mellan en massa andra i 15 minuter hela vägen från Navet till sjukhuset *dagens andra image169*
väl framme på sjukhuset; hungrig och kaffesugen, men tyvärr så fick jag varken äta eller dricka på 2 timmar före provtagningen *dagens tredje image169* menmen duktig som jag är så gick jag direkt till labbet och där fick jag ligga och vila i 45 minuter innan de kunde ta provet *dagens första image192* men jag fick ABSOLUT INTE blunda och INTE somna... öhh oki, men vad ska jag då göra under 45 minuter?
Tur att de hade en TV som stod där och som var på samt att det var fler som låg där inne och vilade.
image186
Efter provtagningen så var det iaf jag som tog mej ner till fiket och köpte en kopp kaffe och sedan så for jag till mammsen, eller egenligen så for jag bara till Timrå och fick gå den sista biten på 3 km till mamma, men det var det värt, för GUD vad skönt det är och röra på sej *dagens andra image192*

Sammanfattning onsdag 27/2-2008: 3 image169
                                                                    2 image192

Dagen kunde alltså ha varit bättre, men så dålig var den ändå inte!

Nu ska jag snart gå och sussa kudden, sen imorrn så blir det troligtvis en sovmorgon image184

image193



Kommentarer
Postat av: Bodil

Va bra att jag har dej!! Kramiz

2008-02-28 @ 07:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0