Lite kallare idag!

2008-02-12 @ 11:35:45
I dag är det (tyvärr) kallare än igår, så det där med att ta med mej kopp med kaffe ut och sätta mej är uteslutet!
Men det blir nog en tur eller två iaf eftersom lilla "Benzen" ska ut!

Kvällen var lyckad och svärmor blev glad över halssmycket vi köpt åt henne; ett hjärta med en liten sten i.
Lagomt med folk kom och man åt smörgåstårta (2 sorter) och gräddårta (1 sort men fanns 2) image46

Nu har jag nyss varit och slängt in lite tvätt i maskinerna, sen ska jag dammsuga lite här hemma, börjar krypa ram en massa sand överallt.. ja, det kommer från Gubben, eftersom han jobbar med en vattenmaskin hela dagarna där de har riktigt finkorning sand och då när han kommer hem så har han med sig hela sandlagret hem (tror jag), men tur är att den är så mjuk så det gör inte ont när man kliver i det, men det ska ändå inte vara hemma på vårt golv image94

Hörde nåt om att vi skulle åka ner till Biltema idag för att köpa grejer till Golfen som för övrigt inte ens startar. den har fått stå i 1 vecka när vi har åkt Cheva ist så nu är Golfen lite arg på oss och vägrar starta *hihi*

Nej nu blir det en kopp kaffe så kanske min huvudvärk släpper, sen så blir det utgång med Mercedes och hänga tvätt.

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0