Känns lite bättre nu...

2008-02-22 @ 11:32:16
i ryggen alltså, men det smärtar fortfarande i vissa rörelser, men det får jag väl ta..
Är så jävla less på att ha ont i ryggen dag ut och dag in, menmen så är det, får leva med det... undrar hur det kommer att bli när jag blir gravid då...?
Jag har jue redan foglossning och ändå är jag inte gravid, då kommer det kanske att bli dubbet så mycket smärta under en graviditet... *hua* men det är det värt...tycker jag image141

Sitter nu och lyssnar på Radio Guld och de spelar en massa bra musik, synd bara att "Benzen" nyss vaknade och vill uppenbarligen gå ut, men tanke på hennes skrik ute i hallen!!

Jaja.. ska kanske passa på att städa lite i sovrummet idag åxå, om ryggen blir bättre på mej...

Vad mycket hemlisar jag och Åsa har nu... det känns riktigt som när vi gick i skolan tilsammans..

Nej nu blir det utgång i halkan och blåsten med Mercedes... uppdaterar jag inget mer under dagen så har jag halkat och slagit ihjäl mej!!

Kramizar till er alla!
image171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0