Kallt ute idag med

2008-02-15 @ 12:08:57
Var ut en sväng men var illa tvungen att springa in igen för fy fan vad kallt det är...

Sköterskan ringde imorse iaf och talade om att läkaren hade fått ett akutfall igår och kunde inte ringa, men att hon skulle höra av sig under helgen eller nästa vecka, och det var jue dagens positiva händelse (än så länge)...

"Benzen" håller fortfarande på att reta fåglarna, men jag vägrar gå ut med henne i detta vädret, det räcker med att jag säkerligen måste ta mig på en affär när Micke kommer hem, för han lär nog garanterat glömma att köpa hem mjölk till moset och såsen!!

Aja, får väl ta mej ut då´rå, får jue åka bil då men ändå.. *BRR*

Har lite beslutsångest angående min kommande eftermiddag; om jag ska se på Hem till Gården och Våra bästa år eller om jag ska ge mig i kast med att se inspelade avsnitt av Andra Avenyn som har vart denna vecka... ingen som har några förslag... ?!

Först och främst så blir det lunch; gårdagens middag; ris och kyckling sen får vi se vad som händer.

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0