Jippieajej!!

2008-02-22 @ 07:17:57
image167


Först av allt så vill jag passa på att skvallra lite; har äntligen fått tillbaka min telefon nu... eller min och min en utbytestelefon likadan som den jag hade... och den funkar image168

Annars så är allt  bara skit... vaknade imorse vid 5-tiden av att jag hade en sån fruktansvärd smärta i rygg och höft och till råga på allt så strålar denna smärta ner till benen åxå image169jag vet vad det beror på, men det är jue inte direkt kul att vakna av att man har ont... så idag så blir det en lugn dag! *stackars Mercedes*

Gårdagen bjöd på en massa trevliga saker; min och Mickes femårsdag, middag på Resturang Viktoria i Sundsvall, min "nya" telefon kom och vi fick gott fika hemma hos mamma och pappa.
Pappa var och köpte bakelser till oss för att fira vår dag när han fick veta att det var igår och det tycker jag var snällt.

- tackar pappsen!

Sitter annars och kikar på Vakna med the Voice som jag brukar kika på när jag är uppe den här tiden (inte ofta med andra ord) och Mercedes är redan på krigsstigen, hon blir alltid så när jag har klivit upp, då verkar hon få för sej att jag ska gå ut med henne på en gång, men det kan hon glömma!!

Nej nu ska jag fixa mej en kopp kaffe, sen ska jag leta fram USB-kabeln till mobilen så jag kan lägga in lte ny musik i den!


image170


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0